Thursday, October 13, 2016

Forex Nth Graad

NthDegree Strategie geword Mei 2012 Status: Lid 9 Posts Hallo Almal, het ek begin studeer Forex in Mei / 2012 en tydens my hele toetstydperk, ek kon nog nooit iets wat my kan voorsien van 'n goeie inskrywings te sien. ID graag duidelik stel dat Im nie deel van die kommersiële span of iets soos dit, Im net 'n handelaar wat hul stelsel toets, wat gebaseer is op die video's wat hulle gedeel op YouTube. My belangrikste voorneme hier is om ideias / opsies / resultate deel. So, Im gonna begin om my demo rekening hier www. myfxbook / lede / dasdf / handleiding / 451514. ignoreer asseblief die groot drawdown omdat ek groot baie in plaas van kleintjies geopen. Mense, Ek is nie probeer om te wys af, ek het dit net hier vir my persoonlike ontledings, want op MT4 Ek kan nie al die kaarte te sien, data wat fxbook genereer, miskien tomorrowor na môre Ek kan blaas hierdie rekening, maar ek sal probeer om te hou dit met positiewe resultate, hopelik Daar is 'n ander persoon ook praat oor hierdie strategie, as jy wil meer inligting, gaan na www. pipcop / forums / algemene. - graad-9 Dus, as jy wil gebruik hierdie stelsel (sonder die waarskuwings), gaan voort, want al wat ons nodig het om te weet, is hoe om te lees en te gebruik die straty, so, want daar is 'n baie video's op YouTube, kan dit help om 'n baie. As jy wil meer betrokke kan jy hul hele pakket te koop en het al die dinge. Al wat ek het hier is aanwysers wat hulle gebruik en te wys op hul video's, wat gebaseer is op hulle ons kan funksioneer. Ek die sjabloon en Image waar ek sit vertikale lyne dui die inskrywings bygevoeg. Hierdie ouens het meer as 200 video's op YouTube te verduidelik die strategie byvoorbeeld: YouTube. com / gebruiker / ForexStrategySecretsfeaturewatch Die basiese reëls is: 1 - Vind 'n belangrike tendens op 'n groter TF, kan veronderstel 4H, up tendens. 1.1 - Die aanwyser heiken Ashi moet groen 1.2 wees - Die Osma moet wees bo die nul lyn (meer konserwatiewe manier) 1.3 - Die AO (awasome ossilator) moet wees bo die lyn nul (meer konserwatiewe manier) 2 - Gaan na 'n kleiner tyd raam, soos H1, M30 en: 2.1 - die aanwyser heiken Ashi moet groen wees 2.2 - die Osma moet wees bo die nul lyn 2.3 - die moet 'n kruisie oor tussen die SMA3 en SMA5 wees. - Ek wil dit duidelik stel dat hierdie stelsel het baie meer dinge wat bespreek moet word, as jy wil gaan verder, kan jy die hele stelsel te koop. Ek hier net om mense te help om handel te dryf met behulp van dit, op grond van my begrip van dit. Later Siek wees plaas van 'n video om dit te verbeter ouens verduidelik. Beste, Diones Skype: severinodf Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Nth Graad Gevorderde deur Forex Strategie Secrets www. forexstrategysecrets / nde-graad oorspronklike prys: 495 Jy sal kry. Nde graad Gevorderde Outline ondersteuning programme - Installasie video vir die aanwysers - Wave Alert aanwyser - Instruction Video vir Wave Alert aanwyser installasie te MT4 platform Twee spilpunt Indicators Daily Pivot Teikens (vir daaglikse gebruik) - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Gesimuleerde Trading) Daily Pivot Teikens (vir daaglikse gebruik) Voorgestelde aanwyser instellings - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Gesimuleerde Trading) Voorgestelde aanwyser instellings Module 1 spilpunt INLEIDING - Pivot Punte Basics - Pivot Punte Trading Strategie Module 2 ELLIOTT golf, FIBONACCI EN PIVOT punte wat MAKLIK - Elliott Wave Aanbieding - Fibonacci Made Easy - Pivot Punte Made Easy Module 3 gebruik van gereedskap SAAM - Fibonacci en Pivot Punte Saam - Fibonacci, Pivot punte, Elliott Waves en, AO Saam Module 4 bykomende instrumente vir maksimum voordeel - Wave Entry Alert, AO en skuif Gemiddeldes - Trade Vooroordeel Opstellings Module 5 65 PAGE geskrewe dokument - Elliott Wave Aanbieding Hulle noem dit die nde graad. Dit Gevorderde Forex Trading System Is All About Skep groot hoeveelhede van Pips met mekaar handel Ek wou net my ondervinding met die wegspringplek amp Nth graad handel stelsel deel. Ek gekoop het die wegspringplek handel stelsel in Mei 2008 en die nde graad (beta weergawe handel stelsel terug in 7 November 2008. Ek het begin met 'n 2000 dollar handel rekening in Mei 2008 en is tans op 6100 dollar, maar ek het sedertdien uitgehaal 800 te betaal vir materiaal vir 'n nuwe kombuis vloer, 'n ander 800 wat Ek aan my verder-in-law, en 600 per kredietkaart af te betaal. die nde graad stelsel het my die selfvertroue en gereedskap wat nodig is om aan te vul gegee my rekening. ek nie meer bekommerd wees oor die neem van geld uit of verloor 100 300 op 'n paar trades. In feit nou en dan sal ek my self beloon of te spaar vir 'n reënerige dag. Wat 'n wonderlike gevoel. Ek eendag hoop om in staat wees om te leer my kinders en ander hierdie stelsel, sodat hulle die vaardighede wat nodig is om hul rykdom te verhoog om themeselves en ander te help sal hê. Soos die ou gesegde. gee iemand 'n vis wat hulle eet vir 'n dag. Leer iemand om vis te vang hulle eet vir 'n leeftyd. Ek hoop om jou en Jed ontmoet eendag persoonlik dankie handel en Walter Trinkala Chesapeake, Virginia video 1:. 'n teleurstellende handel vir Kirk Hierdie video wys jou 'n handelsmerk wat Kirk het waar hy gemis het op 200 pitte en net gemaak 87 pitte plaas Voordat ek Forex Strategie Secrets kry, my handel strydig was, en onsuksesvol. Na die werk met wegspringplek en die nde graad, is ek 'n groot aantal ambagte wat in meer as 100 pitte was, en 'n paar ambagte meer as 200 pitte. Op 'n dag, tussen verskeie ambagte, ek het 'n oormaat van meer as 700 pitte Forex Strategie Secrets was die beste belegging wat ek nog ooit gemaak in verband met die valuta handel. Ten spyte van Spring Begin en wegspringplek om ongelooflik nuttig en kragtige handel stelsels, neem die nde graad handel strategie handel na die volgende vlak. Nie net het die stelsel bied duideliker en meer akkurate toegang en uitgang punte, maar dit kan nie toelaat dat handelaars om winste met definitiewe byvoeging seine te maksimeer. Die gebruik van die nde graad handel stelsel, ek neem minder ambagte op 'n weeklikse basis, maar my pitte en persentasie van winste toegeneem. Dit is 'n verbasend eenvoudige stelsel om te gebruik, en ek beveel dit opreg. J. Hansen Oos Idaho My doelwitte was om te leer om te handel van iemand wat 'n lewende maak van handel. Ek was ná 'n volledige eenvoudige handel stelsel, een wat leer hoe om risiko en marge behoorlik te bestuur. 'N Stelsel wat duidelik in ooreenstemming toegang en uitgang-seine leer asook hoe om by te voeg tot posisies. Sedert die bestudering en toepassing van die begin spring, wegspringplek en nou Nth Graad Ek bogenoemde doelwitte bevredig gesien. Nde graad by die vorige twee in 'n groot manier en verduidelik elk van my bogenoemde doelwitte. Ek is meer konsekwent handel en die bou van my marge-rekening by 'n bestendiger tempo as ooit tevore. Hierdie stelsel is meer volledige bo na onder as enige ander stelsel wat ek nog ooit betaal vir en verhandel. Ek sou dit aanbeveel aan enigiemand op soek na dieselfde doelwitte. Aaron Chandler Boise, IdahoNth Graad Trading Strategie Review Jy sal beslis kry: nde graad Gesofistikeerd Outline Support Toerusting - Installasie fliek vir enige Indicators - Wave Alert aanwyser - Instruction Film met betrekking tot Wave Alert aanwyser installering te help MT4 Stage Klik hier om 'n NUWE aflaai Trading Tool en Strategie gratis 'n paar Pivot Uitgawe Indicators Daily Pivot Teikens (met betrekking tot op 'n daaglikse basis gebruik) - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Gesimuleerde Trading) Daily Pivot Teikens (met betrekking tot op 'n daaglikse basis gebruik) het aangedui aanwyser opsies - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Gesimuleerde Trading) het aangedui aanwyser opsies Post navigationNth Graad en Nth graad plus Trading Kursusse Dit Tuisstudie kursus sluit al die gereedskap wat jy nodig het om 'n suksesvolle handelaar in die nde graadkursus met die toevoeging van geword 8 handel strategieë ontwikkel met verloop van tyd en die toevoeging van die Fibonacci-kursus. Nde graad (ND), en de graad plus (NGD). Ons sluit ook in hierdie bundel: Versnelling programme en (3) Afrigting webinars Die FSD Fibonacci Kursus A Video op die sterk / swak Sone Trading Strategie Agt addisionele handel strategieë bykomend tot dié wat in optima forma Die Handel graderingstelsel Die Trading Reeks Lab Toegang na die VSA Trading Kamer Die totale prys vir hierdie volledige pakket is slegs 697. dit is 'n fantastiese deal vir die kry tot en met spoed studeer ons Full Tuisstudie Kursus vinnig en doeltreffend. Met Nth graad plus jy sal in staat wees om jou handel vaardighede te poets en voortgaan om te groei op jou reis om 'n voltydse handelaar. Die program waarde is 3985 vir dieselfde produkte individueel verkoop, en ons prys is slegs 697.Making Professionele Forex Traders Forex Strategie Secrets sopas hul nuwe kursus. Nde graad. Dit is 'n kursus wat ontwerp is om forex handelaars neem na die volgende vlak, aansienlik verhoog hul winste. Die kursus is vrygestel aan die einde van Maart en kliënte is lief dit soos die ou gesegde. gee iemand 'n vis wat hulle eet vir 'n dag. Leer iemand om vis te vang hulle eet vir 'n leeftyd. Ek hoop om jou en Jed ontmoet eendag persoonlik dankie. Orem, UT (PRWeb) 6 Julie 2009 Nth graad is Forex Strategie Secret39s nuwe forex kursus. Dit fokus op die neem van forex handelaars van die lewe in 'n ambag te mentaliteit handel te maak forex 'n aansienlike bron van inkomste. Nde graad is ontwerp deur 'n vader en 'n seun-span, Kirk en Jed Norwood. Kirk het sy handel loopbaan in aandele, opsies en kommoditeite, maar uiteindelik het in forex vind dat hy lief was vir die beheer forex aangebied. Van daar Kirk bekendgestel sy seun Jed om die forex strategieë hy leer en Jed uitgevind dat forex was regtig iets wat sy passie aan die brand gesteek. Hulle het voortgegaan om te ontwikkel, te kritiseer en nou publiseer die forex strategieë wat hulle forex mentors vir ander handelaars. Forex Strategie Secrets gestig om hul suksesvolle strategieë buite hul vriendekring en in en internasionale wêreld te stoot. Dit was 'n rowwe begin, net soos enige besigheid. Hulle het gesukkel om die vertroue van die forex handelaars van die wêreld win, maar hulle was twee handelaars uit Utah daarop aanspraak maak om die ins en outs van die forex te leer ken. Hul sakemodel is eerste leer, winste tweede. Walter Trinkala van Virginia stel dit so beskryf die Norwood39s onderrigstyl quotLike die ou gesegde. 39give iemand 'n vis wat hulle eet vir 'n dag. Leer iemand om vis te vang hulle eet vir 'n lewe time39. Ek hoop om jou en Jed ontmoet eendag persoonlik dankie you. quot Die onlangse vrystelling van hul nuutste produk, die nde graad, het 'n mylpaal in hul besigheid loopbaan. Die geskep die nde graad gemiddeld handelaars te leer hoe om hul verdienste te maksimeer en bogemiddelde handelaars met ware winste word. Hul eenvoudige onderrigmetode is wat hulle uitsonder van die kompetisie. Terwyl ander strategieë onderrig formules, komplekse kaarte en seine die Forex Strategy39s forex handleiding (wat bestaan ​​uit Spring Start - hulle vrye loop, wegspringplek en optima forma) leer handelaars hoe om pitte verdien. Kirk en Jed39s sukses word opgesom in hierdie een getuigskrif van hul nuwe forex onderwys produk: quotBefore Ek Forex Strategie Secrets kry, my handel strydig was, en onsuksesvol. Na die werk met wegspringplek en die nde graad, is ek 'n groot aantal ambagte wat in meer as 100 pitte was, en 'n paar ambagte meer as 200 pitte. Op 'n dag, tussen verskeie ambagte, ek het 'n oormaat van meer as 700 pitte Forex Strategie Secrets was die beste belegging wat ek nog ooit gemaak in verband met valuta trading. quot Dankie, - Josh A. Provo, Utah. Deel artikel oor SoCal media of e-pos:


No comments:

Post a Comment