Tuesday, October 18, 2016

Eu Forex Regulasie

Forex Regulasies Een van die belangrikste kriteria vir handelaars by die keuse van 'n forex makelaar is die regulerende status van die makelaar en waaronder regulerende liggaam dit regeer word. Makelaars wat sake doen sonder regulering doen dit op hul eie diskresie en hou 'n direkte gevaar vir die veiligheid van hul kliënte geld. Daar is Forex regulasie organisasies in baie verskillende lande, maar dikwels sal 'n forex makelaar net 'n plaaslike lisensie ontvang tot op die geldige regulering deur kom. Dit kan nogal 'n bietjie tyd in beslag neem as Forex makelaar reguleerders diep delf in die fiskale toestand van die makelaars en deeglik ondersoek instel na die vorige ondervinding van die uitvoerende hoof en ander sleutelfigure in die firma. Sommige van die meer erkende Forex reguleerders is FSA geleë in die Verenigde Koninkryk, CySec uit Ciprus en die SEC in die Verenigde State van Amerika as die makelaar is toegelaat om handel te dryf om Amerikaanse kliënte. In bykomend tot 'n plaaslike Forex regulasie, sommige makelaars vind dit belangrik om lidmaatskap te verkry van professionele en regeringsliggame soos markte vir finansiële instrumente richtlijn (MiFID), 'n wet van die Europese Unie wat geharmoniseerde regulasies maak voorsiening vir belegging dienste regoor die 30 lidlande van die Europese Economische Ruimte en die belegger Vergoeding Company Limited (ICC), 'n filiaal van die Securities and Futures Kommissie wat gestig is om voldoende fondse waaruit aanmerking kom beleggers van mislukte beleggingsondernemingen vergoed voorsien. As 'n forex makelaar gereguleer word, die naam van die Forex reguleerder moet deursigtig iewers wat op die makelaars webwerf. Dikwels is dit nie so maklik gevind en 'n handelaar moet direk te draai na die makelaar vir hierdie inligting of kan kyk vir die inligting oor een van die beskikbaarstelling van aanlyn webwerwe wat Forex makelaars en hul Forex regulasie lys. In 'n poging om hierdie soektog te vereenvoudig, DailyForex bied jou 'n volledige alfabetiese lys van regulatoriese organisasies volgens die lande waar hulle geleë is. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, ons moedig u aan om ons inligting met die makelaar directly. Forex Regulasie verifieer Dit is moeilik om die belangrikheid van Forex regulasie genoeg beklemtoon, handel met 'n behoorlik gereguleer makelaar bied 'n handelaar beduidende gemoedsrus. Makelaars wat vanaf jurisdiksies wat enige werklike regulatiewe toesig gebrek in staat is om weg te kom met 'n baie twyfelagtige gedrag. Benewens hierdie baie ongereguleerde makelaars hoef te onderneem basiese maatreëls om die kliënt fondse te beskerm. Regulasie vereis tipies makelaars om kliënte fondse geskei van die maatskappye wat geld te hou, dit verhoed dat boef maatskappye van embezzling kliënt geld of die gebruik van kliënt fondse om bedryfskoste te betaal. Dit word sterk aanbeveel dat handelaars net werk met maatskappye wat gereguleer word in 'n betroubare jurisdiksie. Inwoners van sekere lande kan beperk met betrekking tot wat makelaars hulle kan deponeer met afhanklik van die wetlike situasie in jou jurisdiksie. Buitelandse valuta regulasies kan moeilik wees om te vang om te gaan met die regulatoriese omgewing aansienlik verskil van jurisdiksie tot jurisdiksie. Hier lê ons uit die huidige regulerende raamwerk in 'n aantal streke: Top Regulerende liggame in Forex 1. Forex en CFD Regulasie in Europa: Jy sal dikwels sien Forex makelaars en ander valuta diensverskaffers adverteer hulself as synde EU gereguleer word, maar daar is nie een oorheersende Europese finansiële reguleerder met elke lidland wat verantwoordelik is vir die regulering van finansiële dienste in hul eie land. Byvoorbeeld sien hierdie makelaars gebaseer in die Verenigde Koninkryk wat onder die jurisdiksie van die Gedragskode Owerheid Finansiële (FCA), terwyl makelaars gebaseer in Ciprus onder die jurisdiksie van die Cyproit Securities and Exchange Commission (CySEC) val. Wat bind al hierdie nasionale reguleerders saam is die markte vir finansiële Richtlijn instrumente beter bekend as MiFID (Wat is MiFID). Die MiFID, is 'n belangrike voorbeeld van die Europese Unies verbintenis tot 'n gemeenskaplike mark vir finansiële dienste, I. E die vermoë om maatskappye in 'n land in staat wees om sake te doen oor die Europese Economische Ruimte. Wanneer makelaars sê dat hulle die EU gereguleer, wat bedoel word met hierdie is dat hulle gereguleer word in 'n land wat tot die markte vir finansiële Richtlijn instrumente is onderteken. Die markte vir finansiële Richtlijn instrumente (MiFID) Een van die sentrale leerstellings van die markte vir finansiële Richtlijn instrumente is dié van uitgaande passporting (soos in Pension Retrieval). Dit maak voorsiening vir makelaars gereguleer in 'n Europese Economische Ruimte (EER) land om dan aan te bied hul dienste aan kliënte in die EER. Dit beteken sy moontlik vir 'n makelaar gereguleer in Ciprus om aan kliënte in die Verenigde Koninkryk te neem sonder om 'n bykomende regulatoriese lisensie in die Verenigde Koninkryk te kry. Dit is deels die rede waarom 'n aantal van die grootste name in die kleinhandel FX, kies om 'n Europese filiaal wat hulle in staat stel om hul dienste te 503000000 inwoners te bevorder bedryf. Ten spyte van die vermoë om 'n makelaar gereguleer in 'n EER land om sake te doen oor die Europese Economische Ruimte, die omvang van Forex regulasie wissel tussen lidlande regulasie in sommige jurisdiksies wat taaier as in ander. Dit is te danke aan die feit dat MiFID doel slegs 'n minimale harmonisering, die bekendstelling van 'n minimum vlak van regulering wat deur plaaslike Europese reguleerders moet geïmplementeer word. Dit het gesien sommige binnelandse reguleerders gaan bo en buite die minimum vereistes soos uiteengesit deur MiFID stel. terwyl ander lande baie nou het vas aan die kaal minimums vereis deur die Europese richtlijn. Dit het gesien hoe 'n aantal makelaars oop te stel winkel in die EER-lande wat 'n ligte aanraking benadering tot finansiële regulering neem. Dit is deels die rede waarom so baie makelaars verkies om te werk uit Ciprus, Malta en Bulgarye, wat al word beskou as die aanbied van gunstige regulatoriese atmosfeer van 'n makelaars perspektief. MiFID stel 'n aantal belangrike beskerming vir handelaars, en het 'n groot deel gedoen om te verseker dat diegene wat werk met makelaars wat in die Europese Economische Ruimte. Een dikwels genoem beskerming bekendgestel in MiFID is die instelling van verpligte belegger vergoeding fondse wat beskerm kleinhandel kliënte moet 'n makelaar gaan bankrot, om te verseker dat gedeponeer fondse tot sekere bedrag is terug na die kliënt. Dit beskryf ook die minimum kapitaal vereistes en die verpligte skeiding van kliënt en die maatskappy fondse, wat almal voorsien handelaars met 'n vlak van belangrike beskerming. Ander dele van die richtlijn is daarop gemik om te verseker dat kliënte die beste moontlike uitvoering en billik behandel word deur makelaars. Kyk na 'n omvattende lys van al die regulatoriese optrede teen makelaars in die afgelope 3 jaar hier Europese reël Liggame Soos voorheen genoem die markte vir finansiële instrumente richtlijn is van toepassing op lande in die Europese Unie en die Europese Economische Ruimte. Hier vind u 'n lys van al die lande te vind en regulatoren party MiFID. Europese Unie Lede Oostenryk: Finansiële Market Owerheid (FMA) België: Banking Finansies en Versekering Kommissie (CBFA) Bulgarye: Finansiële Toesig Kommissie van Bulgarye (FSC). meer oor Forex Lees in Bulgarye. Kroasië. Finansiële Dienste Toesighoudende Agency Ciprus: Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC). Vind meer uit oor CySEC. Tsjeggiese Republiek: Tsjeggiese Nasionale Bank Denemarke: Deense Finansiële Toesighoudende Owerheid (Deense FSA) Estland: Finantsinspektsioon Frankryk: Auto Rite die Marches Financiers (AMF) Duitsland: Federale Finansiële Toesighoudende Owerheid (BaFin) Griekeland: Kapitaalmark Kommissie Hongarye: Hungarian Finansiële Toesighoudende Owerheid Ierland: Central Bank of Ireland (CBI) reguleerder van Avatrade. byvoorbeeld Italië COMMISSIONE Nazionale per le Societ e la Borsa (CONSOB) Letland: Finansiële en Capital Market Kommissie Litaue: Sekuriteite Kommissie van die Republiek van Litaue. meer oor Forex Lees in Litaue. Luxemburg: Kommissie de Surveillance du Secteur vennootskappe (CSSF) Malta: Malta Financial Services Authority (MFSA) Nederland: Owerheid vir die Finansiële Markte (AGS) Pole: Pools Finansiële Toesig Owerheid (KNF) Portugal: Portugese Securities Market Kommissie (CMVM) Roemenië: Roemeens Nasionale Securities Commission Slowenië: Securities Market Agency (ATVP) Spanje: Comisin Nacional del Mercado de Valores (CNMV) Swede: Finansiële Toesighoudende Owerheid van Swede Verenigde Koninkryk: Finansiële Optrede Owerheid Lees meer oor Forex in die Verenigde Koninkryk Europese Economische Ruimte die volgende reguleerders is party tot MiFID weens die feit dat lede van die Europese Economische Ruimte: Ysland: Yslandse Finansiële Toesighoudende Owerheid Liechtenstein: Finansiële Market Owerheid (Liechtenstein) (FMA) Noorweë: Finansiële Toesighoudende Owerheid van Noorweë 2. Forex en CFD Regulasie die VSA: die Amerikaanse regulerende raamwerk geag as een van die wêreld se strengste. Inwoners van die US en burgers net toegelaat word om te werk met CTFC en NFA gereguleerde Buitelandse valuta makelaars. Maatskappye en individue wat nie die relevante NFA en CTFC regulasie beskik nie, word nie toegelaat om te vra of nader burgers van die VSA. Dit is die rede waarom baie webwerwe (hierdie webwerf ingesluit) beskik oor 'n waarskuwing vir ons besoekers, hulle waarsku van die feit dat die webwerwe inhoud nie is gerig op inwoners van die US. Regulatiewe toesig het dramaties sedert die bekendstelling van die 2008 Dodd-Frank Wet toegeneem. Amerikaanse Makelarye is aan die ontvangkant van 'n beduidende beperkings. Makelaars kan net bied 'n maksimum van 10: 1 hefboom en dienste is slegs beskikbaar vir diegene wat geag kwalifiserende deelnemers mark. Amerikaanse reguleerders ook plaas 'n groot deel van die belangrikheid van deursigtigheid en dus Amerikaanse Forex makelaars verwag om 'n verskeidenheid van data in die openbaar vry, insluitend die aantal rekeninge met die firma en die winsgewendheid van die maatskappye kliënte. Terwyl die VSA regulatoriese raamwerk 'n hoogs gereguleerde en deursigtige markplek geskep is, het dit ook gelei tot 'n paar makelaars om die Amerikaanse mark te hou. Dit beteken inwoners van die Verenigde State van Amerika is meer beperk as dit kom by die keuse van 'n makelaar om te werk met. 3. Forex en Regulasie Australië CFD: Sedert 2006, die regulering van die kleinhandel buitelandse valuta is in die hande van ASIC (Die Australiese Securities and Investment Kommissie). Makelaars wat in Australië moet 'n Australiese Finansiële Dienste lisensie te hou. Die Australiese reguleerder stel 'n aantal kriteria vir maatskappye wat wil 'n AFS lisensie te bekom. Die vereistes is redelik streng en daar word algemeen saamgestem dat ASIC doen 'n goeie werk op die beskerming van die Australiese kliënte. Nuwe Zealands FMA het 'n beduidende toename in die regulatoriese vereistes betrokke by sake te doen met die jurisdiksie aangekondig. Hierdie veranderinge het gevolg was om plaas te neem nou vir 'n rukkie, met die reguleerder publikasie van 'n aanvanklike tydperk terug in September 2013. Die nuwe riglyne kan lei tot 'n beduidende hervorming van die lande FX bedryf, met die land het gewild geword met makelaars as gevolg sy akkommodeer houding teenoor buitelandse makelaars. Die bekendstelling van 'n verhoogde regulatoriese vereistes vir beide FMA gereguleer en FDV maatskappye is geneig om te lei tot 'n beduidende skud wat kan sien 'n aantal makelaars die land te verlaat. In die afgelope buitelandse maatskappye wat geregistreer is as Finansiële Diensverskaffers (FDV) uitgedaag aansienlik verminder regulatoriese vereistes wat hulle toelaat om te werk binne die jurisdiksie met 'n relatief beperkte koste. Dit het gelei tot baie buitelandse makelaars om FDV geword, as so 'n registrasie kan help om die profiel van 'n firma, terwyl dikwels help gemak handelaars bekommerd oor sake te doen met maatskappye in die buiteland gebaseer. Die nuwe regulerende raamwerk aansienlik verhoog die minimum vereistes waarvolgens Finansiële Diensverskaffers moet ook voldoen, waardeur registrasie in Nieu-Seeland 'n veel minder aantreklike opsie. Die nuwe vereistes sluit in: Minimum netto bates van 1000000 NZD of 10 van die gemiddelde inkomste. A bestuurspan verantwoordelik vir die nakoming, regulering en risikobestuur. Toepaslike standaarde vir die on-boarding van nuwe kliënte. Inligting oor botsende belange en die hantering beleide. Standaarde vir verskansing interne risiko en die hantering van die kliënt marge vlakke. Reëls vir die skeiding van die kliënt fondse. Reëls wat maatskappye om 'n behoorlike rekord van kliënte rekening inligting in stand te hou. Hierdie nuwe vereistes aansienlik verhoog wat voorheen verwag van makelaars geregistreer as 'n finansiële diensverskaffer, wat het daartoe gelei dat baie om te spekuleer dat 'n aantal makelaars hul FDV registrasie voor die sperdatum Desember 2014 sal gee. In aansluiting by hierdie sommige glo die nuwe regulasies sal sommige makelaars probeer om gereguleerde geword in 'n paar van die ligter aanslag jurisdiksies Europese Unie, waar die vereistes is nie aansienlik groter as wat verwag word van FDV's te sien kom Desember 2014. Dit sal interessant wees om te sien of daar in werklikheid 'n oplewing van nuwe registrasies in Ciprus, Malta en Bulgarye. Ons by die thefxview, verwag dat die meerderheid van die FDV makelaars om nie hul registrasies hernu en eenvoudig bly ongereguleerde. Kyk na 'n omvattende lys van al die regulatoriese optrede teen makelaars in die afgelope 3 jaar hier 4. Forex en CFD Regulasie Rusland: RAFFM staan ​​vir die Russiese Vereniging van Finansiële Markte, en is 'n self-regulerende organisasie. In Rusland, en ander GOS-lande is daar tans geen regulatoriese raamwerk vir die voorsiening van sekere oor-die-toonbank finansiële dienste, soos Spot FX en CFD handel. RAFFM is net een van die vele selfregulerende organisasies wat opgeduik om te probeer en te verseker kliënte wanneer hulle met ongereguleerde makelaars wat 'n sterk teenwoordigheid in die streek. RAFFM het slegs vier maatskappye wat lid is wat dit een van die kleiner selfregulerende organisasies daar buite, met ander organisasies soos CFRIN en die FMRRC met aansienlik meer lede. Die organisasie nie die geval is nie dieselfde soort profiel as ander selfregulerende organisasies wat in Oos-Europa, met CFRIN gesien word as die streek se voorste self regulerende organisasie en spog met 'n hoë profiel lede soos Alpari RU, RFD en ander hoëprofiel Russiese makelaars. RAFFM nie die geval egter so 'n sterk reputasie, met baie kritiek op die neutraliteit en nut van die organisasie. Sommige beweer dat die vier lede-organisasies het almal bande met mekaar, wat sou 'n ernstige botsing van belange moet dit waar wees. Dit is moontlik vir diegene wat kliënte met Mayzus Investment Services, InstaForex. LiteForex en CorsaCapital om klagtes te maak met RAFFM. Dit gesê daar nie die geval blyk te enige voorbeelde van waar handelaars in staat om hul probleme op te los deur die maak van klagtes by die organisasie gewees wees. Soos met ander selfregulerende organisasies, RAFFM het geen werklike mag ander sy samestellende lede met die organisasie nie in staat is om fyn of herstel handelaars verliese moet 'n makelaar gaan onder. Die belangrikste krag van die organisasie het oor sy lede is die vermoë om hul lidmaatskap te verwyder, maar met hierdie organisasie wat afhanklik is van inkomste ledetal hulle dikwels huiwerig om te skop uit maatskappye wat lid is. Selfregulerende organisasies soos RAFFM, moenie handelaars bied die dieselfde vlak van beskerming as regeringsorganisasies reguleerders. In die besonder, die lidmaatskap van klein en minder bekende selfregulerende organisasies beteken baie min en handelaars op soek om handel te dryf met 'n makelaar moet vermy om sake te doen met ongereguleerde entiteite. Dit moet ook beklemtoon dat sekere lede van RAFFM, het veral swak reputasie met die feit dat hulle talle klagtes aanlyn met betrekking tot beide InstaForex en LiteForex. Die dae van self-regulerende organisasies kan binnekort tot 'n einde met die Russiese regering op soek na die verskaffing van kleinhandel FX en CFD handel in die land, wat 'n einde aan maatskappye sou hulself in die buiteland selfregulerende organisasies te baseer en die gebruik reguleer kissie legitimiteit, in Rusland ten minste. Die Federasie van die Raad wat as die bo-kamer van die Russiese parlement, het die langverwagte die Forex wet goedgekeur. Die bekendstelling van wetlike raamwerk vir die regulering van OTC instrumente is iets wat in die pyplyn is vir sowat 2 jaar, en is iets wat baie handelaars en selfs makelaars wat in die Russiese Federasie het gevra vir. Die wet amptelik aangebied as wysigings aan sekere wetgewing Handelinge van die Russiese Federasie is bedoel om 'n behoorlike raamwerk vir die regulering van OTC instrumente, soos Spot FX wat baie gewild onder verbruikers in die Russiese Federasie voer. Vanaf Oktober bestaande en nuutgestigte makelaars sal verwag word om 'n lisensie van 'n goedgekeurde Self-regulerende organisasie (SRO) verkry. Hierdie self-regulerende organisasies sal onder toesig regering gestel word om te verseker dat hulle voorsien gepaste beskerming van verbruikers. Na Januarie 2016, sal makelaars wat nie lede van 'n goedgekeurde selfregulerende organisasie organisasie gedwing word om te sluit of te stop wat binne die Russiese Federasie. Een van die mees opvallende dinge met betrekking tot die wetsontwerp, is die streng beperkings wat dit op die vlakke van die hefboom wat aangebied kan word om kleinhandel handelaars. Met makelaars beperk word tot die aanbied van 'n maksimum van 100: 1 hefboom, met strenger hefboom beperkings op wat word beskou as meer eksotiese instrumente geplaas word. Dit sal interessant wees om te sien hoe dit speel met die Russiese makelaars wat 'n paar van die grootste invloed in die kleinhandel FX mark bied, met 'n aantal Russiese makelaars adverteer tot 1000: 1 hefboom. Nog 'n interessante punt van die wetsontwerp, is dat daar geen eksplisiete melding van CFD's of Nie-beursverhandelde Binary Options. So afhangende van die interpretasie van die wet, kan moontlik dit vir Binary Options makelaars en makelaars bied net CFD's om voort te gaan wat in Rusland sonder om gelisensieer deur 'n goedgekeurde selfregulerende organisasie. Dit moet ook op gelet word dat buitelandse maatskappye sal nie geraak word deur hierdie regulasie, al is dit gespekuleer dat Russiese wetgewers kan probeer en beperk die handel met buitelandse makelaars deur die plasing van makelaars op waarskuwing lyste of blokkeer toegang tot makelaars webwerwe. Die struktuur van die wet is baie buigsaam en kan dit heeltemal moontlik dat die regulasie sal uitgebrei word om beide Binary Options en Kontrakte-vir-verskil te dek. 5. Forex en CFD Regulasie Israel: Oor die afgelope paar jaar Israels finansiële markte reguleerder, die Israeliese Securities Owerheid (ISA) het gepoog om Forex amp CFD handel onder sy opdrag te bring. Daar het 'n lang loop spekulasie dat so 'n regulasie gevoel in werking sal kom sien die verskaffing van FX is / CFD dienste aan Israeliese inwoners word streng gereguleer. Volgens bedryf bron Forex magnate. die nuwe wetgewing die regulering van die voorsiening van FX en CFD dienste sal na verwagting in werking te tree op 'n stadium in die volgende drie maande of so. Die deur die ISAs Securities Subkomitee voorgestelde regulasies, is relatief moeilik en 'n paar is bekommerd dat sekere aspekte van die nuwe regulasie negatiewe invloed op die besigheid van makelaars kan beïnvloed met 'n beduidende kliëntebasis in die land. Die belangrikste aspekte van die voorgestelde FX amp CFD regulasie is soos volg: Licensing Makelarye wil om te werk in Israel sal vereis word om aansoek te doen vir 'n ISA lisensie. Verslagdoening Daarbenewens sal makelaars verwag word om verslae met die ISA lêer, ten einde te verseker die beskerming van die kliënt fondse. Die invloed van die voorgestelde beperkings geplaas op die hefboom is waarskynlik die mees omstrede aspek van die nuwe regulerende voorstelle. Hefboom sal beperk word tot 'n maksimum van 100: 1. Selfs strawwer hefboom beperkinge sal op instrumente wat geag van medium en hoë risiko geplaas word. Hefboom vir instrumente geag 'n hoë risiko wees sal ingestel word teen 'n maksimum van 20: 1, terwyl invloed op risiko instrumente medium sal beperk word tot 40: 1. Dit laat die vraag ontstaan ​​of die Israeliese makelaars kan mededingend met buitelandse mededingers wat in staat is om aansienlik meer hefboom aan te bied aan kliënte te bly sal wees. Botsing van belange verslag Makelarye sal verwag word om hul teenpartye en enige potensiële botsing van belange aan hul kliënte te verduidelik. Iets wat vereis word in Europa onder die markte vir finansiële Richtlijn instrumente. Maar Daarbenewens sal makelaars nie in staat wees om enige advies aan kliënte op 'n produk beskikbaar by die makelaars. Kliënt Fonds Segregasie kliënt fondse moet gehou word in trustrekeninge derde party, en wees veilig geskei van 'n makelaars bedryf fondse. Dit is iets wat handelaars bied waardevolle beskerming en verhoed dat makelaars misappropriating kliënt fondse. Dit is ook iets wat vereis word deur die oorgrote meerderheid van die finansiële dienste reguleerders. Kliënt Verslae Makelarye sal verwag word om kliënte te voorsien met 'n twee-weeklikse en maandelikse verslae waarin al hul aktiwiteit met die makelaars, insluitende deposito's, ambagte, kommissies, heffings en rente. Kliënt Toereikendheid verifikasie Makelaars sal verwag word om seker te maak dat hul kliënte is in aanmerking kom en ten volle verstaan ​​die finansiële meganisme / instrument wat hulle gebruik. Hulle sal ook verwag word om te identifiseer wat die individu is nie 'n minderjarige en is voldoende bevoeg is om die finansiële markte handel te dryf. Die voorgestelde regulasies in te voer baie belangrike beskerming en bring Israeliese regulasie ietwat in ooreenstemming met die regulasies elders in die wêreld. Die streng beperkings op die maksimum hefboom wat aangebied kan word aan kliënte is iets wat waarskynlik gaan 'n paar makelaars bekommerd wees nie, met baie kleinhandel kliënte wat gretig is om voordeel te trek van 'n beduidende somme hefboom. Die nuwe voorgestelde regulasies sal ook van kommer wees om gereguleer maatskappye in ander jurisdiksies, wat nodig sal wees om 'n ISA lisensie te kry as hulle wil kliënte wat gebaseer is in Israel vra. Daar is ruimte vir 'n paar aanpassings met die bogenoemde voorstelle steeds vereis dat die goedkeuring van die ISAs volle komitee, maar dit lyk waarskynlik dat FX amp CFD handel regulasie in Israel in die komende maande sal bekendgestel word. 6. Verskeie Offshore gebiede Jy sal 'n aantal makelaars wat in die buiteland plekke gewilde buitelandse plekke sluit in die Kaaimanseilande, Britse Virgin Eilande, Mauritius en die Seychelle te vind. Terwyl sommige van hierdie jurisdiksies nie in werklikheid 'n raamwerk vir die regulering van die kleinhandel buitelandse valuta, dié jurisdiksies bied min in die pad van 'n ernstige finansiële regulering. Soos regulasie wissel aansienlik jurisdiksie tot jurisdiksie, is dit onmoontlik om al die regulatoriese regimes volledig te kan bespreek. As jou land nie die geval op die lys hierbo, is dit belangrik om die toestand van regulasie na te vors in jou jurisdiksie. Behoorlike finansiële regulering bied handelaars met 'n ekstra gemoedsrus en dit word aanbeveel dat individue net sake te doen met makelaars gereguleer betroubare jurisdiksies. Vir meer inligting oor regulatoriese aspekte van die saak sien ons sosiale Trading Guide leer. sowel as ons binêre opsies gids en ons geldeenheid oordrag gids. 4 gedagtes oor ldquo Forex Regulasie rdquo Quote: 2. Forex en CFD Regulasie die VSA: Die Amerikaanse regulerende raamwerk geag as een van die wêreld se strengste. Inwoners van die US en burgers net toegelaat word om te werk met CTFC en NFA gereguleerde Buitelandse valuta makelaars. Einde Haal Ek glo hierdie stelling is verkeerd. Burgers van die VSA toegelaat word om handel te dryf met ongereguleerde makelaars buite die VSA. Hulle het eenvoudig nie regulerende beskerming het afgedwing, as hulle kies om dit spesifiek te doen vir 'n groter marge op hul eie persoonlike risiko. Hulle het egter moet voldoen FATCA en IRS verpligtinge teenoor hul buitelandse Forex beleggings te identifiseer en te betaal enige inkomstebelasting of repatriasie soos toepaslik is. Hi Mike, sover ons weet die enigste makelaars wat gebaseer kliënte sou aanvaar VSA is die mees verskriklike en scammiest maatskappye. So aartappel, aartappel, tamatie, tamatie 8211 VSA-gebaseerde kliënt moet nie handel dryf met iemand anders plaaslik gereguleer makelaars. Justin McCarthy sê: Omdat die titel van hierdie areticle is 8220Forex en CFD Regulasie in Europe8221, kan jy verwys na 'n enkele wet of regulasie in enige E. U. land waarin daardie plek FX spesifiseer is onderhewig aan finansiële regulatoriese toesig Forex regulasie in Europa In Europa dienste op oor-die-toonbank (kleinhandel) valuta mark is hoofsaaklik gelewer deur 'n belegging maatskappye (volgens MiFID terme). Hierdie maatskappye verseker sluiting van kontrakte vir verskille val in wetlike bevoegdheid van die staat regulasie gesag van die mark van finansiële dienste, wat reëls van die operasie stel vir beide oor-die-toonbank en voorraad finansiële markte. MiFID (markte vir finansiële Richtlijn instrumente) stel gemeenskaplike mark van finansiële dienste en verenigde standaarde vir aktiwiteit van belegging maatskappye in die Europese Unie. Hierdie wet is die deel van die EU-plan wat daarop gemik is om 'n gemeenskaplike Europese mark van finansiële dienste te skep. Richtlijn sluit maatreëls voorgeneem om te verander en te verbeter reëling en werking van die belegging maatskappye. Afgesien van vereistes vir deursigtigheid van transaksies met effekte, hierdie vraestel brei reeks instrumente wat magtiging asook verskaf beleggingsmaatskappye met 'n geleentheid om takke wat in ander lande van die Europese Unie toe lisensie van nasionale reguleerder verkry. So, aparte lisensies vir deelnemers van finansies markte is nie teenwoordig op die grondgebied van die Europese Unie. Lisensie van die beleggingsmaatskappy ontmoetings tipes aktiwiteit toegelaat deur die regulering van gesag van 'n sekere Europese staat. Afgesien van wat, lisensie van een EU-land kan beleggingsmaatskappy implementering makelaar en handelaar aktiwiteit en bied ander verwante dienste in ander EU-lande. Grootste deel van die Europese FOREX maatskappye funksioneer onder lisensies toe te laat om bestellings van kliënte uit te voer vir finansiële transaksies en maak bedrywighede met kliënte by die maatskappy se uitgawes met afgeleide instrumente (insluitend CFD's), asook aan kliënte bates te hou. Te danke aan die eienaardighede van die nasionale wetgewende stelsel, in Groot-Brittanje finansiële verbintenis is 'n toegelate aktiwiteit egter so 'n tipe van dienste kan nie voorsien word in ander Europese lande. Belegging maatskappy wat dienste op oor-die-toonbank geldeenheid mark val in die kategorie van die belegging firma besig met bedrywighede op eie onkoste en hou kliënte bates, teenoor wat MiFID stel die moeilikste standaarde met betrekking tot kapitaal ens Vereiste van minimum eie kapitaal van die beleggingsmaatskappy is 730,000 Euro. Afgesien van algemene standaarde en meganismes lisensie, in sommige Europese lande gesentraliseerde regulering entiteite met toesig en beheer funksies op die finansiële markte is present. Financial Regulasie in die Europese Unie om te voorkom dat Forex Bedrog Regulasie maak een van die mees doeltreffende maniere om te verhoed dat forex bedrog voorkom, en 'n aantal organisasies wêreldwyd te hou 'n wakende oog oor die kleinhandel forex mark om seker te maak verbruikers billik behandel. Ten spyte van die gebrek aan 'n wêreldwye organisasie om toesig te hou oor die forex mark, het die 27 lid Europese Gemeenskap mdash saam met die nasies van Ysland, Noorweë en Liechtenstein mdash 'n instrument vir 'n geharmoniseerde regulatoriese regime vir finansiële en beleggingsbesluite dienste binne sy jurisdiksie ontwikkel. Die markte vir finansiële Richtlijn instrumente of MiFID die markte vir finansiële Richtlijn instrumente, of die MiFID soos dit algemeen bekend staan, is ingestel in die eerste plek met die doel om die integrasie van die Europese Unionrsquos finansiële markte en die volume van kruis beleggings grens verhoog. Die MiFID vorm ook die basis vir die Europese Commissionrsquos Finansiële Dienste aksieplan. Hierdie plan bestaan ​​uit 42 maatreëls wat make-up 'n vier toegeroep benadering tot regulering mark wat deel is van die ldquoLamfalussy Directivesrdquo, wat vernoem is na die voorsitter van die Komitee van wyse manne, Baron Alex Lamfalussy. Benewens die MiFID, drie ander ldquoLamfalussy Directivesrdquo bestaan. Spesifiek, dit is die Transparency richtlijn, die Markmisbruik richtlijn en die Prospektus richtlijn. Die MiFID Paspoort Die bekendstelling van die MiFID in 2007 vervang die vorige mark regulerende wetgewing die Investment Services richtlijn of ISD genoem. Dit voormalige stel reëls het die konsep van ldquomarket harmonisering en wedersydse recognitionrdquo, wat ook beklemtoon huis staat toesig. Dit beteken dat die regulerende liggaam vir die huis staat waar die finansiële dienste maatskappy is gebaseer is verantwoordelik vir die regulering van die finansiële dienste wat aangebied word deur die finansiële dienste maatskappye, wat tans sluit die regulering van die forex mark. Een keer 'n finansiële firma word hiermee gemagtig om in 'n lid nasie, kan die firma kliënte van enige van die ander lande van die Europese Unie te aanvaar deur wat bekend staan ​​as 'n MiFID ldquopassportrdquo. A MiFID paspoort gee beleggers en kleinhandel forex handelaars uit lande in die Europese Unie 'n hoër vlak van beskerming as sonder die richtlijn. Daarbenewens het die MiFID verplig lid maatskappye om beide pre en post handel deursigtigheid in hul forex makelaars dienste verskaf aan kleinhandel kliënte het. Regulerende agentskappe in die Europese Unie Die volgende is die primêre regulerende organisasies vir verskaffers van finansiële dienste wat kan insluit kleinhandel forex makelaars wat in die volgende lande van die Europese Unie: Oostenryk - Finansiële Market Owerheid (FMA) België - Bank, Finansies en Versekering Kommissie ( CBFA) Bulgarye - Finansiële Toesig Kommissie van Bulgarye (FSC Bulgarye) Ciprus uitvoering maak Ciprus Securities and Exchange Commission CySEC Tsjeggiese Republiek - Tsjeggiese Nasionale Bank Denemarke uitvoering maak Deense Finansiële Toesighoudende Owerheid (Deense FSA) Frankryk uitvoering Auto Rite die Marches Financiers (AMF) Duitsland uitvoering maak Federale Finansiële toesighoudende Owerheid (BaFin) Griekeland - Capital Market Kommissie Hongarye - Hongaarse Finansiële toesighoudende Owerheid Ierland - Ierse Finansiële Dienste Reguleringsowerheid Italië - Commissione Nazionale per le Societagrave e la Borsa (CONSOB) Letland - Finansiële en Capital Market Kommissie Litaue - Sekuriteite Kommissie van die Republiek Litaue Luxemburg - Kommissie de Surveillance du Secteur vennootskappe (CSSF) Malta uitvoering Malta Financial Services Authority (MFSA) Nederland - Owerheid vir die Finansiële Markte (AGS) Pole - Pools Finansiële Toesig Owerheid (KNF) Portugal - Portugese Securities Market Kommissie (CMVM) Navigasie des artikels


No comments:

Post a Comment